Lezaie

2012-10-26
21:46:27

Oopsies! RBB m.m.
HOLA! Ja, alltså mitt mobilinlägg var ju helt uppfuckat såg jag i efterhand.. Orkade inte rätta orden för det var sjuuukt krångligt :D

ATM sitter jag på jobbet och tar det fett chill ba. Därmed kan jag skriva på bloggen litegrann, trevligt värre!
Tänkte väl uppdatera er lite om läget och skriva lite strunt tiiep, as usual, folk är intresserade så jag kör ba! FETNAJS. Usch fjortisspråk, lär aldrig släppat. HIHI. TIHI. 
 
ANYWHORE. Update ffs:
 
1. Fick sparken från Ica
2. Fått jobb som personlig assistent
3. Har  fått en diagnos (jag har en rullstol i huvudet!)
4. Bor (typ) hos faderskapet istället för hos mormor
5. Jag är fett snygg (fast det visste ni ju redan) 
6. DAT ASS
7. Öh tappade syftet lite
8. Ska på Rockbitch boat imorgon, woop!
9. Ska på tre halloweenfester (iihihi!!) så får klä ut mig som fan, loving it!
10. Suger på att skriva blogg, har alltid gjort!!
 
Ja så det är väl i stora grej typ 10 saker. WOOP. Sjukt speedad atm, kaffe osv. Heh. Längtar inte till att åka hem i kylan med en dator på ryggen, ensam i södertälje på natten :'( men det är bara att knipa käft o skita i vilket, det har ju gått bra innan. Shit jag borde verkligen lära mig kung-fu eller bära tårgas konstant. För trygghetens skull då. Fast det var faktiskt en som sa till mig, ang tårgas, att det kan ju faktiskt (tyvärr) sluta med att det används till min nackdel istället för fördel. ISCH läskigt :((
 
Ja en till update, har börjat göra dubbelparantes när jag gör humörgubbar, höh. Typ :(( och :))). Vet inte varför men det är mysigt eller något. Dubbla utropstecken också!!
 
Anyslut, jag vill tatuera mig typ bums. Har så himla mycket idéer jag vill göra! Black Dahlia, Harry Potter, Robot Unicorn, Totoro m.m. Men vad gör man när det är dåligt med pengar va? Kanske ska önska sig i julklapp, hmm.. :33
Pieca mig vill jag också! Hon jag jobbar med när jag är assistent säger att det inte är problemos med piercingar, och nu spelar det ju ingen roll på Ica längre hehu. Jag kan skylla på min personlighetsstörning? NEJ AJABAJA får man inte göra haha. Inte skylla ifrån sig på sig själv alltså, onödigt. Teh. Het. Eh vet inte riktigt vad jag vill komma fram till med det här inlägget.. 
 
Jo! Häromhelgen var jag i hallstavik och hjälpte till att inviga cirkusfrugans mammas butik! Woop! Det var mysigt faktiskt, jag gillar att stå i butik, speciellt något som är lite personligare än en matbutik. Muppinen. Anycrack jag ska förmodligen börja jobba lite smått där, om arbetsförmedlingen säger ja till att jag får "arbetspröva" eller vad det heter. Åh små emopojkar <3
 
Hahaha nej driver. Men jag tycker att Bitte har gjort ett superbra jobb med butiken, så himla härligt. Henrys Industrial, kolla gärna upp det kära vänner! :) Jag är covergirl, yay!! Älskar modelling, shoots osv. Sminka och klä upp sig, ta bilder och retuschera m.m. så jävla kul alltihop! Hade jag haft en egen kamera och ett bra redigeringsprogram hade jag knäppt en jävla massa bilder! Men som alla mina andra intressen så läggs det på hyllan så länge. 
 
Typ, jag vill ha husdjur, massor helst. Just nu ger jag bort dom jag har. Logiskt? Nej. Men så blir det när man bor på två ställen, mina gerbiler har fått flytta till min pojkvän, jag vet at han tar hand om dom bättre än mig. Så kan dom få mat och vatten regelbundet! och en himla massa kärlek! Fiskana ska potioneras ut till frivilliga, siamensis till agnes, botior till johanna m.m. Vad jag minns iaf. Sen får vi se vart mollysarna och svärdisarna hamnar. Har även min lille kampis. Och min regnbågshaj som jag egenligen så jävla gärna vill behålla! Suck. 
 
Ja så det här var väl en trevlig liten update! Nu måste jag ta en cigg,börjar bli dags att ringa pappa o se om han har möjlighet att hämta mig ikväll igen. Lite smidigare att vara hemma tolv än ett. Då hinner jag packa och kanske t.o.m. duscha! Måste noppa ögonbryn, raka mig osv.. SUCK. SÅ går det när man är tidsoptimist och planerar dåligt :) Lär sluta med att jag rätt o slätt rakar bort ögonbrynen istället haha. Oh yoou! 
 
OH WELL får se när jag uppar nästa gång, problemet är att jag kommer på massor av värdsliga frågeställningar m.m. när jag sitter på tåg/buss och inte har datorn i närheten. Därför jag försökte skriva via telefonen men det var ju mindre lyckat. Vägrar skriva upp i kollegieblock!! Ja sen när jag väl ska skriva blogg så har jag ingen aning om vad jag ska skriva om :D Men det blev ju lite text nu iaf. Oj Mundiarré. LATERZ!
 
Puss puss hjärtan <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: