Lezaie

2014-02-10
11:05:00

Tillsammans kan vi gå mot rött
Hej hopp i skogen!

Här sitter jag i söder och har det fantastiskt! Köpte nya svinsnygga skor igår, för 50 spänn, sjuukt nöjd. Älskar rea Haha fast det finns ju kvar, men oh weeeeeell!!

Anyslut, haft en helt fantastisk helg!! Så roligt, heeela tiden. Fantastico massivos! Natalie kom ner från Stockholm o hälsade på, fick en extrasäng från städet så vi fixade värsta soffan typ. Sen blev det fezt, på fredagen alltså. Superkul, 10 av 10 toasters! Ölspel, skönsång och massor av humor. På lördagen var vi i atéljen och målade m.m. sen kikade vi på cougar town o käkade kladdkaka med glass. Söndagen åkte N hem och jag spelade wow hela kvällen. FLÄCKFRI HELG! SÅ JÄVLA NAJS! Så nu är jag pepp på livet haha :D

Anywhore, nästa helg åker jag mot storstan! Planerar att träffa bästa Emelie, pratade i telebobo med henne häromdagen och insåg liksom hur mycket jag saknar henne och allt och alla! Stannar bara sön-tors dock, blir billigare med resan eftersom jag får åka bil då (här har vi pengarna igen lol) tillsammans med Oden, Jimmy och Mixi. Och Emelie från skolan, om hon ska med vill säga! Blir nog en fetmysig roadtrip av det hela :D

Målade typ fem tavlor i lördags, vara tre stycken blev supermysiga. Funderar på om jag ska börja göra fler tavlor och försöka sälja lite, det gör mig glad i själen att kunna sälja saker som jag tillverkat själv. Det känns så fantastiskt. FANTASTISKT!

Nu ska jag fylla i sista frågorna i en intervju till min kompis fördjupningsarbete. Är way too late med dom, känner mig taskig som säger att det ska vara klart o sen är det inte klart. Kanske göra lite skolarbete om jag har disciplinen, är lite svårt. Tror jag ska börja använda WoW som ett belöningssystem, jag får spela när uppgifterna är klara.
Ska skriva en att göra-lista med saker att göra per dag kanske? Värt att testa åtminstone.
Oh well, puss o kräm på er!
Slänger in lite musik som vanligt, björnstammen har släppt nytt och jag fick massa musiktips av N så det är mycket jag har att dela med mig av idag ;) Ha det fint och älska mer! KÄRLEK <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: