Lezaie

2013-08-05
13:06:00

Drömmar.
Har drömt helt sjuka grejer de senaste kvällarna. bl.a. en grej som jag kommer skriva in här sen, det är inte hela drömmen men det är det som jag tydligast kommer ihåg. Ska försöka fixa ny design på bloggen osv, utan att vara PRO, får se hur det går hehe. Men ah, det har hänt så jävla mycket senaste veckan bara så jag kör det senare, kanske slänger upp bilder senare också. Lovar ingenting men jag ska försöka uppdatera er om läget, och uppdatera designen haha.

Until then! Puss!

Här är grejer ur drömmen, brukar inte lägga upp alster som jag använder som underlag till böcker, men den här kommer behöva omarbetas så jääävla mycket så jag kände att den kan ni få smaka på. Varning för sjuk dröm kommer lastaaaad!

"Jack the Ripper-aktig skurk. Psykopat uppenbarligen, med tanke på att han mördar en efter en helt utan empati etc. Såg ut som Johnny Depp fast med långt svart hår, vissa gånger, förmodligen pga "The Libertine" hehe. Drömmar!

Skåpbil, ser ut som en hippievan men är oftast täckt med en presenning som döljer dess riktiga utseende. Själv var jag chaufför, först skulle vi plocka upp mina sexleksaker hemma hos Agnes. Det var fest så vi sprang in och sedan ut, ska dra iväg med en volvo (?!) och då springer Agnes och Joel efter bilen eftersom dom är helt säkra på att vi precis försökte kidnappa deras bebis.

Frustrationen var enorm men vi kom därifrån till slut. Efter det hade jag inte någon kontakt med Jack, inte förrän han försökte mörda mig och lyckades. Jag och någon okänd bästis (brud) försökte köra ifrån honom, kom ut på en bro precis när det var broöppning vilket slutade med att jag föll i vattnet och dog av fallet. Min vän drog upp mig och bar iväg mig, jag ligger död i hennes armar, tänk sista scenerna i HP.

Hon langar över mig till en annan vän som jag inte heller vet vem det är, han bär in mig på herrarnas, för att tvätta mig/göra iordning kroppen tror jag. Han drar med mig in i ett bås, gråtandes, sätter mig i sitt knä. Jag är fortfarande död och lealös. Han ber om ursäkt och säger att han bara måste göra såhär, pratar med mig mellan hulkningarna och börjar sedan runka. Sjuk grej, precis när han blivit hård så vaknar jag till liv, för jag var tydligen inte alls död. Jag blir förbannad men förstår honom, jag är ju snygg och är man necrofil så är man ju (sjukt, jag vet, drömmar.. hahaha) så vi går ut och möter min tjejkompis som jag fortf. Inte vet vem det är.

Fördelen är att jag rean har blivit dödad av Jack, vilket gör att när jag träffar honom nästa gång är han stolt av mig och säger att jag inte längre står på hans lista. Det blir som en tyst överenskommelse och av någon anledning älskar jag honom för det. Det var trots allt en ball upplevelse att dö, nu behöver jag inte vara rädd för det längre. Nio liv eller nåt.

SJUKT"
Taggar: Drömmar;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: