Lezaie

2014-02-22
20:31:56

Gnäll incoming!
Oh yeez, för att sammanfatta en värdelös lördag. Igår drack jag lite vin, var uppe ganska sent, kunde sedan inte sova pga diverse festprissar. Somnade väl runt 7-8 på morgonen, sov ungefär 4 timmar och vaknade helt skräckslagen. Hade nämligen den värsta mardrömmen på väldigt länge, fick nästan en ångestattack. Helt värdelöst, klarvaken som man var så var det bara upp och hoppa. In i köket för att steka potatisbullar och kött. Nähä, någon har snott mina potatisbullar, jävla skitungar!!
Makaroner o köttbullar blev det istället. Käka o kolla lite serier, ner till "stugan" (datasalen på skolan) och försöka plugga på fördjupningsarbetet. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
Nu är jag trött, hungrig och sur. Och lite sadface. Behövde ba, skriva av mig lite.
Puss eller nåt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: