Lezaie

2013-09-03
17:25:05

Bloggstopp?
Ja som ni märker lägger jag upp inlägg med väldigt långa mellanrum ^^ 
Anyways, tänkte försöka uppa lite nu igen :D 
 
Nu logga, fin va? Blev helt okej tycker jag. Får se när jag orkar göra en ny, är så pedantisk att jag blir skitsur när ps inte vill som jag vill haha!
 
Ja, så, jag bor i Kalmar (typ) och går på folkhögskola. Livet rullar på superfint! Är för övrigt utan antidepressiva mediciner sen ungefär två månader tillbaka. Wiie! :D Min önskan är att vara helt ren, inget kaffe varje dag, ingen medicin, ingen rökning osv. Och mer motion förstås :) så håll tummarna! Jag tar förstås en sak i taget nu. 
 
Mhm, so, finns ett par stycken snyggisar i skolan, såååååft! Inte för att jag är särskilt intresserad, åtminstone inte av något seriöst lol. Om någon känslig läser det här kan ni ju sluta nu haha :D Men eh ah, min sexlust dog ju helt totalt i och med att jag började ta mina mediciner. Gissa vad som hände när jag slutade med dom? Det är sjuuuuukt! Jag har aldrig varit med om (eller?) något liknande, det är nääästan störigt. Blir kåt på allt, nästan. Det kan vara lite vadsom, musik, en film, en snygg kille (logic..) eller tjej, allt som påminner om en penis. Det börjar nästan kännas lite farligt lol, men jag kan hålla mig! Dessutom är Ester borta :(( 
 
SÅ nu orkar jag inte prata om sex längre. Jag har börjat spela LoL, kul va! League of legends alltså (heter LEzaie, add me!) och Age of Conan. Najs! :) Är lvl 7 på LoL hehe, har ju nyss börjat. Men jag börjar verkligen komma in i spelet iaf. It's nice. Spenderar en hel del tid hemma hos Jimmy och Vivvi, mina polare som bor en liten bit utanför Nybro. Dom har tre katter som är supergosiga! Hur soft som helst att hänga där, äta gott och spela LoL :D 
 
I helgen var vi och såg Kick-Ass två. AWESOOOOOME!!!!! Brutalt bra, om ni inte sett den. Gör det!!
 
Nu måste jag sluta, ska hem till J och V :D Bussarna går inte särskilt ofta här hehe. PUUUUSS!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: