Lezaie

2013-09-03
20:25:00

Skolan.
Förresten, på tal om skolan. Jag ska kanske berätta lite mer? 
So, hitills har det varit awesome food, vilket är najs som tusan. Man klarar sig ju inte utan mat hehehehe...
Sjuuukt soft schema, alla grundämnen jag behöver (Religion, Historia, Matte och Samhälle) samt Engelska B, Skrivande, Häst, Innebandy och ECDL.
 
And guess what? Ledig på torsdagaaaar!!
På onsdagar brukar några från skolan dra till KM i Kalmar, det är visst halva priset (lillördag osv). Passar ju perfekt att vara ledig på torsdagen då haha, det bara blev så! Fast, som tidigare nämnt, bussarna går inte särskilt ofta vilket innebär att sista bussen går 23.25. 
Men det är helt okej! Jag vill ändå inte gå o lägga mig tre på natten mitt i veckan, det fuckar bara upp dygnsrytmen.
 
Den där dygnsrytmen, den är på gång att bli riktigt stabil! Imorse var jag t.o.m. uppe och duschade innan jag åkte till skolan! VÅÅÅÅGEN ALLIHOPA! WOOOOOOOOOOOOOOOH!! 

Hehe.
 
Har nu också möjlighet att få ett rum på skolan, var osäker först (hyran blir lite högre), men tillslut så tänkte jag att äh vafan. Tänk vinter t.ex. hur kul är det att åka buss till skolan då?! Nej tack.. 
Det värsta är att när jag ringer NBAB, som jag fn. hyr rum av, så talar dom om att det är 3 mån uppsägningstid. Whooooah! Det hade jag självklart "glömt bort" (läs: förträngt) så besvikelsen var, tja, ganska enorm. Jag har lite svårt med att ändra planering i hjärnan, eller snarare väldigt svårt. Så jag började gråta haha! Bara en liten skvätt, blev själv förvånad! Så vi får se hur jag ska lyckas lösa det, i värsta fall får jag vänta till DECEMBER..... :( 
 
LATERZ! PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: