Lezaie

2013-10-11
17:36:57

Oatmeal and granola
Hola hola hola!

Allt är ey okay här nere i söder, har det huuur bra som helst!
Jag har delvis figurerat ut det här med mitt bloggskrivande, jag ska egentligen skriva en status på fejan men den blir på tok för lång och there it is.. LE BLOGG!

Dagens grej, tänkte berätta att det går bra nu. Alla som känner mig vet att det jag gör just nu är definitivt inte likt mig. Jag menar jag blev ju klassens "slakis" av en anledning. Och vafan är det förresten? Slakis.. Det hade nästan varit schystare med slacker.. Fast det är inte heller schyst! Nej, jag må ha varit glad när jag fick den och låtsats att allt kändes bra men icke. Jag var manodepressiv för fan, eller åtminstone deprimerad. Och då blir jag kallad slakis? Det hade varit roligare med något som satt fast i min personlighet, något sam har med humor, utseende eller något personligt att göra. Tänk när jag blir frisk och jag inte är en slakis längre? Oh well, what's done is done. Jag gillade min klass ändå :)

Aaaaanywhore, för att komma till saken! Det händer kanske en (högst två) gånger/mån att jag försover mig. Dom andra gångerna går jag upp, tar en dusch, går och käkar frukost o sedan är jag med på alla lektioner jag har under dagen. Hur fint är inte det?! Jag har visserligen halkat efter en aning med historieläxorna, men det är pga att jag 1. Hatar historia och 2. Vi har dubbelt att göra i historian eftersom det egentligen inte får plats på schemat. Lång historia men anyslut.
Jag har ganska mycket att göra om dagarna, men jag gillar't!
På måndagar är det inriktningstid hela förmiddagen, på eftermiddagen är det religion.
Tisdagar samhälle hela fm, historia och matte på em.
Onsdagar engelska fm och bild em
Torsdagar inget på schemat
Fredagar inriktningstid och ECDL.
Helt ay okaaay! På tisdag em har jag ridning 16.00-17.00 (ca) varav jag åker från skolan 15.30 och är tillbaka ungefär 17.15/20. Efter det springer jag (!!) efter att ha bytt om, till skrivarkursen.
På onsdagar har jag öppen ateljé (bild) 17.00-18.30.
Men fan, jag gillar den här skolan så jävla mycket! Det märks att folk är vuxnare än när jag gick på säby. Inget emot säby! Jag älskade tiden där, och jag var inte heller särskilt vuxen ;)
Men här har vi städerskor, ett hyfsat valfritt schema och en bildsal som alltid är öppen (för min del iaf).

Anywhore, det var lite om skolan, ganska ointressant kan tyckas.
Planerar att åka upp till Delsbo (/frigge?) på höstlovet, eller snarare strax innan höstlovet. Och sedan ner till el stockholmo, allt beror på hur det står till med pengar. Nuuuu ska jag gå och se om jag hittar min jamkompis, vi kanske ska uppträda på öppen scen på onsdag (holy craaaap) om vi får till det.

I förrgår blev jag kysst i en taxi, tihi! Tänkte att det är kul om alla vet det.
Öh. Awkwaaaaaard! Att ni vet det nu alltså. Jag känner mig ung och dum igen! Jag är sjukt peppad atm, så om det här inlägget är osammanhängande så vet ni varför :'D
Puss och krääääääm!!!

Ps.
Rubriken kommer ifrån denna låt: http://www.youtube.com/watch?v=5-zfbDHipG8&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D5-zfbDHipG8&has_verified=1


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: